دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته خانه

معرفی دوربین مداربسته خانه 

خانه ها همیشه محلی ارام برای استراحت و رفع خستگی افراد بوده و هر کس برای حفظ و نگهداری این مکان در تلاش است زیرا درواقع برای حفظ آرامش خود تلاش می کند و این باعث می شود تا به دنبال راهی برای آن باشد . یکی از این راه ها نصب و خرید دوربین مدار بسته خانه است . دوربین مداربسته خانه امن باید قابلیت نصب در نقاط مهم داشت باشد و دارای ویژگی هایی باشد تا در صورت بروز خطر سرقت یا اتفاقی غیر قابل پیش بینی نظارت کامل داشته باشد . کنترل منزل با دوربین نیازمند تشخیص چهره افراد و دقت به جزئیات به صورت کامل است . برای مثال دوربین درب منزل باید بتواند رفت و آمد افراد را کنترل کند . البته راه های دیگری نیز وجود دارد که از قدیم وجود داشته مثل دیوار های بلند ، حفاظ ها و نرده ها که موجب عدم عبور سارقین می شود.

بهترین دوربین مداربسته برای خانه

 نوع خانه و آپارتمانی که در آن زندگی می کنید ، درب های ورودی ، داشتن پارکینگ یا حیاط تاثیر فراوانی در نوع دوربین مداربسته خانه دارد . دوربین مدار بسته برای خانه باید بتواند تمامی این نقاط را تحت پوشش دهد و اگر لازم باشد کنترل منزل با بهترین دوربین مدار بسته برای خانه باید هم از درب ورودی ، هم داخل ساختمان و راهرو ها ، هم حیاط و پارکینگ باشد .

خرید دوربین مدار بسته برای خانه 

  •          دوربین مدار بسته خانه بیسیم

نصب دوربین مدار بسته برای منزل از نوع بیسیم تخریب کمتری دارد و نیاز نیست سیم کشی بسیاری شود و زمان کمتری طول می کشد تا بتوانید آن را نصب کنید . درواقع خرید دوربین مداربسته برای خانه از نوع بیسیم کار شما را راحت تر کرده و نیازی نیست . از بیسیم هم به عنوان دوربین درب منزل و هم به عنوان دوربین مداربسته خانه استفاده می شود .

  •          دوربین مناسب خانه با کارت حافظه

اگر به دنبال هزینه کمتر برای خرید دوربین مداربسته برای منزل هستید می توانید دوربین مداربسته خانه از نوع دارای کارت حافظه استفاده کنید  و دیگر نیازی به دستگاه ذخیره سازی نیست . همچنین نصب راحت تری دارد و تصاویر دوربین مداربسته را در موری ذخیره می کند .

  •          دوربین مناسب خانه AHD

دوربین AHD نسل جدید دوربین های آنالوگ است . دوربین مداربسته مناسب برای منزل از نوع AHD نیاز به سیم کشی دارد اما این سیم کشی هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت .

  •          دوربین مداربسته منزل HACVI

دوربین های مداربسته از نوع HDCVI درواقع بروز شده دوربین مداربسته خانه امن از نوع AHD هستند . دوربین HDCVI از لحاظ کیفیت و مقرون به صرفه بودن بهترین دوربین مداربسته برای خانه است .

  •          دوربین تحت شبکه برای منزل

دوربین مداربسته برای داخل خانه از نوع شبکه بر بستر شبکه کار می کند و کابل های CAT6 , CAT7 , CAT4 , UPT , SFTP , STP را تحت پوشش قرار می دهد . دوربین مدار بسته برای خانه از نوع تحت شبکه قابلیت ارتقا دارد و کیفیت بالایی نیز بای آپارتمان و منزل شما خواهد داشت .

  •          دوربین مداربسته مخفی برای منزل

برای داشتن دوربین مداربسته مخفی برای خانه باید بدانید که نیاز به مجوز قانونی است مخصوصا اگر در ساختمانی مسکونی با چند واحد زندگی می کنید لازم است با رضایت اهالی ساختمان و مجوز ، دوربین مداربسته خانه امن تهیه کنید . دوربین مدار بسته مخفی برای خانه ابعاد کوچکی دارد و قابلیت دیده شدن ندارد . همچنین این دوربین به لحاظ امنیتی بسیار کاربردی است ولی شاید از دوربین های دیگر کیفیت کمتری داشته باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *